I made this widget at MyFlashFetish.com.


Wednesday, August 24, 2011

*tEktiK-tEktiK mAnuSiA..*

Syukur ke hadrat Illahi,dgn limpah kurnianya,bhwa sy dgn jayanya menjawab Quiz 2 EE301-Electronic Circuit slme 4min n 30sec..dgn bantuan yg diberikan oleh Saiful Mohd Amran,dgn mengopi smula soalan beserta jwpn..(ahaha jln jahat..=D ) tq soOo muChhh!! sy ucapkn kpd beliau..tanpa beliau,tak tau ape akn jd on my quiz..pErghhhh!! skema sihhh ayat aku..hahaha..=D tp betul la ape aku ckp..sanggup dia buat satu copy kat aku..sedangkn dia tak leh join the quiz sbb jadual dah clash..he’s got math quiz at the same time..=( tapi dia kene amik quiz tu after cuti rye puasa..but not the same question…puan nak wat another question for who are not attend the quiz..kecian kat dia..tp tkpe la,mybe dia tak bernasib baik..dan mybe juga on the next day,he got the luck..=) chill dear!!

-

-

-

-

-

Now,aku nk citer about seorg hamba Allah (hA) yg sanggup wat muslihat..(muslihat kerr??) ntah la..ha senang citer hA nie ber’komplot’ dgn dua org hA yg lain..nak tau tak citer dia?? Ok aku citer…

-

hA tergamak a.k.a sanggup sruh dua org hA yg lain nie tipu..dia ckp ape tau, (…eh jgn bgtau aini tau yg kiter da wat quiz..aku ckp kat dia yg quiz kiter BATAL n wat after rye…) actually dialog nie dah di edit sikit..then hA yg dua org nie pun blas,OK!! Blablabla…tp biler tibe msenyer,aku tau jugak RAHSIA tu..ok,kat sini aku tak salahkan hA yg dua org tu..dia pun mengikut arahan, tp dia ade ckp, (…mmg aku nk bgtau ko perkara yg sbna,tp mlm jap lg..aku pun ade la rse belas kasihan,tak smpai aty tgk kwn aku kene tipu…) aku pun ok je,still leh accept..TAPi!!! knpe dgn hA yg sorg tu?? Ade ape2 yg dia berdendam ke ngn aku?? Hmm tak tau la..manusia oh manusia…!! Tkpe hanya Allah je yg

balas ape yg dia dah buat…=)

No comments:

Post a Comment