I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday, August 22, 2011

~mooD rayer ker??~

Assalamualaikum smua..bejumpa kita lagi yer.. =) insyaAllah sekiranya umur aku msih pnjg,aku akn senantiasa update blog nie.. dan Alhamdulillah sihat hendakNya..emm sedar tak sedar, lebih kurg 2mggu lagi aku akn menghadapi hari bersejarah aku..tapi tu pun sekiranya hayat aku masih ada..insyaAllah..let’s pray together keyh!! Sejak belakangn nie, penyakit nie asik menyerang diriku..aku pun tak tahu lah ape lg yg tak kene dgn diri aku nie..sempat ke aku nak buat smua dlm mse yg singkat?? Hmm ntah la..bg aku,yg mne tersempat je leh aku wat…the rest,we dont knw..

-

-

-

-

-

Dah la,takmo sedih2..kita hidup kne hpy kan?? :D ok..erm rse rindu plak nk balik umah tercinta, Villa Bonda…tmbah2 nk rye nie..asik mood rye je yg terbit..dlm clz pikir rye, nak tido pikir, nak bersolek pun pikir rye..even tgh mandi pun pikir rye..ehehe J opsss!! Terbgtau la plak.. tp sbnanyer takde la pikir sgt..just mcm teringat je..tkde mood pun nk rye tahun nie..ntah la nape..mybe sbb tak tempah baju rye kot? Teringin gak jadi mcm membe2..dorg ade prepareration untk rye..cntohnye mcm..cat uma..pasang langsir baru.. buat kueh@ biskut rye..kemas2 uma..hmm sblum nie bukn tkde buat smua tu..ade..tp tahun nie mmg berbeza sgt..tkpe la..tak kesah sgt la psal rye tu..smua org bole rye kan..?? J mybe tak smpai seru je lagi.. yg penting puase tu kne la penuh dulu,baru leh rye..lau tak, tak best gak..n tempuhilah bulan rmdhn yg penuh keberkatan..kita buat ape pun,Allah akn bg pahala..kumpul pahala byk2 bulan rmdhn nie..jgn la plak asyik sgt wat prepareration untk rye,tp bulan rmdhn wat derkk je..last2,bulan rmdhn tu pegi mcm tu je..:) renung2kan….dan selamat beramal yer!! Akhir kata,

*

*

*

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN..:)



No comments:

Post a Comment