I made this widget at MyFlashFetish.com.


Wednesday, August 24, 2011

~mAdu vs TeRasA aTi version 2..~

Madu?? Bila ckp psal madu, tipu la kalu tkde perasaan irihati kan…tambah2 kalu bermadu tiga..pasti byk conflik yg akn dihadapi..mmg la kalu dlm istilah melayu kita,poligami tu bgus,tp dlm situasi skrg nie,aku selalu irihati dgn membe2 aku sndiri..eh tp bukn aku yg bermadu dgn suami dorg.. atau bkn pasal insan yg asal dari kaum Adam..tp dgn kwn aku sndri(housemate..) biasalah kalu dah bertiga kan..mesti ade timbul mslh..ok la,aku nak wat satu situasi dimana…,

-

-

-

-

-

-

bila si A ade mslh dgn si B, si A akn bersoseh2 dgn si C.. maka, si B pun terasa ati..so,kesian la kat si B kan?? Sbb tkde geng nk bersoseh2..maka, si B pun memendam rse dlm ati dan terus terasa ati..hmm :(

-

dah jd tak best la kan..kita kalu bole nak hpy2 tiap ari..tp dah jadi cmni, tak tau nak ckp la kan..pikir2 sendiri la kan..kalu pikir nak idup sma smpai bila2,jge ati kwn..jgn guriskan ati dia..terutamanya skrg nie,isu yg hangat diperkatakan (hangat diperkatakan lah sgt..ehehe :D) ialah..CAKAP BELAKANG!! Tu lah isu yg paling hangat dipasaran..(dah mcm nk mempromosikn product la plak..ehehe..) YA!! Itulah yg dihadapi oleh aku skrg nie..ok..cuba msukkan aku dlm character si B tu td..ape perasaan yg akn timbul agknyer..? terasa ati?? For sure la kan..lagi? marah.. mmg la ade sikit perasaan tu..tp yg paling penting..., aku rse sedih sgt bile aku terdengar si A dgn si C bersoseh sedangkn aku sndri dgar ape yg dorg tgh ckp..bkn dari mulut org lain..tp direct dari mulut si A..mmg SEDIH TERSANGAT!!! Tak menyangka dia akn ckp mcmtu..ok..bole accept lagi bile dia mintak maaf..wtpe nak mrah lme2 sedangkan serumah,so setiap mse akn nmpk muka dia kan..tp hati nie sape nak ubat?? Hati seseorg kalu dah terguris, mmg susah nak diubati..meminta maaf mmg perkara yg senang,just ucap..(salam B,aku mintak maaf sbb dah ckp belakang n blablabla..) tapi HATi?? Silap2 bole bwk smpai KEMATi…ok ckuplah tu..rse tkde mood plak,wallah hualam..:)












No comments:

Post a Comment