Friday, October 21, 2011

Lawatan..

Ari selasa lpas 18/10/11 aini n kengkwn clas yg amik subjek EP302-TELEPHONY pegi lwtn sambil belaja ke Muzium Telekom ngn Pusat Sains Negara kat kL.. mula tu ingt mmg dah tak jadi dah nak pegi sbb paper work yg sepatutnya ditandatangan dan dihantar ke Ketua Jabatan tak lengkap lagi.. tapi dek kerana si membe sorg nie taksub sgt nk pegi, sanggup dia settlekan ‘paper work’ tu.. ok, actually my clas only 2 gurls are attend for this lawatan..but my housemate nak follow..then pagi tu gak aini call En.Azman n tanya, still ade tempat kosong tak? Mula tu reaction dia mcm tanak bg..tapi jenuh duk merayu, last2 dpt gak dorg pegi..tapi en. ckp, pegi senyap2 n lau pape terjadi, dorg mati katak..haha mase tu aini tergelak besar..tak sangka lak en. nak ckp cmtu..tapi ok what? Dpt ikut sekurg2nya kan.. ok, layan kan jap pick at bwah nie.. nnt kita smbung cerita k..:)



Gedik2 jew!!




Layankan ajer..zZazzZz!!


Ok, actually byk lagi gmbor2 nie..tapi tamau tunjuk sbb terlebih gedix… so, takut org menyampah lak kan..hikhikhik ^-^ sikit2 sudaaa!! Wokey..


No comments:

Post a Comment