I made this widget at MyFlashFetish.com.


Sunday, August 23, 2009

sakit ati...

aduiii sakitnya hati ini mlm nie bila dpt tau yg "adik angkat"ku kena maki ngn sepupu ku...tapi apa slahnya dia???aku cuba menghitungnya...tapi tak ada apa pun yg berat,smuanya hal remeh temeh...sepupuku anta email dan aku dah baca pun,huhhh teruknya...tahap kesabaranku sungguh mencabar mse bln puasa nie,tapi aku tahap kesabaranku jugak ada batasannya...aku syg sgt kat "adik angkat" aku tuh...aku tak sanggup tgk dorg maki hamun ngn sepupuku sndiri..emm tgk la nnt ape yg aku akn buat bila dorg dtg umah aku...aku tak kisah apa yang akn terjadi,jnji "adik angkatku" slmt tanpa diganggu org lain...mmg kuang ajaq btul la...hish aku tak tahan...bangang btul,dasar kluarga mlut celupah..mne org nk suka kat kluarga korg...hish menyampah aku!!!!!

No comments:

Post a Comment